יעוץ ארגוני
מה הוא יעוץ ארגוני?
יעוץ ארגוני, הוא תחום המתמקד בארגון ובתהליכים בתוכו ובסביבתו, ונועד לשפר את התפקוד שלו. ייעוץ ארגוני תומך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית. במציאות זו נדרש הארגון להגביר באופן מתמיד את יכולותיו וכושר הסתגלותו, כך שלמעשה הוא נמצא באופן מתמיד בתהליכי שינוי. מטרתו של תהליך הייעוץ לעזור לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח, תוך שהוא מצמיח את העובדים. בעידן הידע מתבססת ההבנה שהצלחתו של הארגון תלויה ברווחה של האנשים העובדים בו, הנדרשים להביא יכולות אינטלקטואליות ורגשיות מפותחות להשגת מטרות הארגון. תפקיד היועץ לסייע למנהלים בארגון להבין ולהגדיר את מטרותיו בתוך הסביבה שבה הוא פועל, ולבחור את הדרך המיטבית להשגתן.
אנו בקליק יעוץ ארגוני ופיתוח מיומנויות ניהול מתמחים במתן יעוץ ארגוני לעסקים,חברות,מוסדות,וארגונים תוך ליווי הפירמה משלב האבחון שזהו השלב הראשוני בייעוץ הארגוני לבחינת הנקודות טעונות השיפור או השינוי שנדרש, תוך בניית תוכניות התערבות וביצוע השיפור או השינוי ועד שלב ההטמעה של השיפור או השינוי בפירמה .
בין שאר הנושאים שאנו מגישים במסגרת הייעוץ הארגוני: